OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prodiem AB är ett kompetensföretag inriktat inom ekonomi- och löneområdet.Vi är verksamma inom tre affärsområden; konsulter, rekrytering och outsourcing. Vi söker en person med erfarenhet av orderadministration.Du tar emot kundordrar via web, e-post och fax.I arbetat ingår att orderbekräfta och orderkänna till kunder.Lägga inköps- och tillverkningsbeställningar på leverantörer.Göra inleveranser av varor mot kundbeställningar och fakturera kunder.Svara på frågor om varors tillänlighet på lager och leveranstider.Du ska ha stor datorvana i Windows Officepaketet.Du kan engelska i tal och skrift.Har du erfarenhet av affärssysmet Jeeves så är det meriterande. Uppdraget är ett konsultuppdrag ute hos kund.Uppdraget löper på 3-6 månader.Kunden har sitt kontor i Kista.Är du intresserad?.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Stadig
0853480134
Cecilia Stadig
0853480134