Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Om oss

Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän till interim management, skolpersonal, matchning och rekrytering. Clockwork har idag ca 250 anställda och finns på orterna Piteå, Umeå, Hudiksvall, Gävle, Tierp, Falun, Avesta och Västerås. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se

Dina arbetsuppgifter

Som orderadministratör kommer du att ansvara över orderhanteringen kring hårdvaru-produkter inom IT-branschen. Du jobbar aktivt med befintliga kunder som lägger ordrar, returer, har frågor kring leveranstider och garantier. Dina arbetsuppgifter är breda inom administration, så vi ser gärna att du har erfarenhet av orderhantering samt administration. Du kommer även att ha ansvar över företagets e-shopslagersaldo. Företaget har olika hårdvarupaket i lagret och du ska snabbt kunna ta reda på lagersaldot till företagets kunder.
Meriterande är om du har erfarenheter av affärssystemet Navision eller liknande system som tex SAP.

Din profil

Vi söker dig med erfarenhet av orderhantering/administrativt arbete. Har du tidigare arbetat med orderhantering samt administration är det meriterande. Tjänsten kräver goda datakunskaper och service. Då vi arbetar med marknadens mest nöjda kunder lägger vi stor vikt på personliga egenskaper, just därför söker vi medarbetare som har hög servicekänsla och drivs av att skapa långsiktiga affärsrelationer.

Som person är du noggrann och strukturerad. Du är tydlig i din kommunikation och trivs med att jobba med stort eget ansvar både enskilt och tillsammans med dina kollegor. Hos oss får du en spännande och flexibel tjänst där du får ta ansvar över kundernas behov och funderingar. För rätt person finns goda möjligheter att bli anställd av kund efter 6 månader.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos en av våra kunder i Borlänge. En roll som ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal senast 2016-04-24. Urval sker löpande och tjänsten ska tillsättas omgående. För ytterligare information eller frågor kontakta konsultchef Therese Lindström, tel 0733-512716, mail therese.lindstrom@clwork.se eller Linn Skoglund 0733-512719, mail linn.skoglund@clwork.se.

Heltid/Dagtid 08.00-17.00
Visstidsanställning 6 månader
Start omgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024