OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi dig som har erfarenhet av orderhantering och administrativt arbete.
Dina arbetsuppgifter
Som orderhandläggare kommer du att arbeta med diverse administrativa arbetsuppgifter. Orderregistrering av eftermarknadstjänster så som reparationer, utbyten, reservdelar, hantering av reklamationer och garantiärenden. Du kommer sköta bevakning av orderboxar, leveransuppföljning, leveransbevakning, fakturauppföljning samt avvikelser. Andra arbetsuppgifter är att ha kund och leverantörskontakt för att upprätthålla en goda relation, ta hand om kundernas krav, frågor och önskemål om leveranstider, tillgänglighet på lagermaterial och för reparationer.
Din bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och orderhantering, gärna mer än 3 år. Det är en fördel om du tidigare arbetat inom industri. Du behöver god telefon-, data- och mailvana och gärna en analytisk bakgrund eller erfarenhet. Du behöver vara van vid att arbeta lokalt och globalt. Kunskap i SAP/R3 samt kunskap om globalt speditionsarbete är meriterande. Du skall ha goda kunskaper i svenska samt engelska, kunskaper i tyska och franska är meriterande.
Dina egenskaper
Som person vill vi att du är noggrann och ansvarstagande, samt uppskattar rutiner och struktur. Du skall vara självgående, serviceinriktad och ha lätt för att arbeta i team. Flexibel, kunna ta emot negativ respons och klagomål från kunder på ett professionellt sätt. Vi vill även att du ska ha lätt att lära dig nya saker, och att du är en positiv och glad person.
Anställningen är en inhyrning via Randstad vilken börjar med 6 månaders provanställning. Tillsättning önskas ske augusti/september 2016. Urval görs efter den 8/8. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Sofie Wallström på 0729-889508.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström