Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Jästbolaget grundades 1893 och är idag Nordens ledande producent och leverantör av jäst och jäsbaserade produkter, alltid med omtanke om människor och miljö. Vi är verksamma inom två affärsområden; bagerijäst och specialprodukter för t ex foderproduktion, alkoholtillverkning och akrylamidreducerande ändamål. Tillverkningen sker genom en avancerad biokemisk process i vår automatiserade anläggning norr om Stockholm. Vi bedriver också ett omfattande utvecklingsarbete för att ta fram nya produkter och applikationer. Våra produkter säljs på den nordiska marknaden men vi har även en betydande export. Vi är 55 anställda och arbetar efter våra värdeord – modig, pålitlig och inspirerande och ingår sedan 2002 i Orkla-koncernen, noterade på Oslobörsen.


”KåKå hjälper kunderna att lyckas”. Bara genom att stärka kundernas profil och kunskap kan vi öka kundernas lönsamhet. Det vill vi vara experter på och därför söker vi dig som är affärsdriven, självständig, empatisk och passionerad. Du älskar att göra affärer och att skapa långsiktiga och djupa kundrelationer genom att implementera KåKå:s starka mervärdesportfölj.

Är du en serviceinriktad person som vill jobba nära kunder i ett spännande bolag med goda utvecklingsmöjligheter? Då är tjänsten som orderadministratör rätt för dig! Vi söker just nu en projektanställd orderadministratör under minst 6 månader som ska tillgodose våran kunds behov i samband med sina beställningar.





Din Roll

I rollen som orderadministratör arbetar du brett och varierat med att ge våra kunder service och information av högsta kvalité tillsamman med våra Fältsäljare. Professionalitet, service och problemlösning är tre av de nyckelord som tjänsten efterfrågar, då tjänsten innebär daglig kontakt med våra kunder via telefon och mejl.

I tjänsten kommer du även att:

 

På ett tydligt och effektivt sätt administrera orderhanteringen samt den interna kund- och orderrelaterade registervården i samband med beställningar.Ansvara för order , reklamationer, krediteringar samt allmän information till kund.Ta ansvar för förfrågningar och agera som back-up för våran e-handel.

Som orderadministratör ingår du i säljavdelningen där vi jobbar tillsammans mellan våra 4 olika säljkontor.





Din Profil

Vi tror att du som söker har minst en gymnasial utbildning och erfarenhet av att ha jobbat inom kundtjänst, innesäljare eller annan typ av kundnära verksamhet. Du goda kunskaper i Microsoft Office och ska gärna ha arbetat i affärssystemet Dynamics 365.

Vi ser även att du skriver och talar väl, i såväl svenska som engelska.

Som person är du öppen, lättsam, noggrann och stresstålig då arbetet till stor del handlar om orderhantering och support till kunder är det ytterst viktigt att du är serviceinriktad. God kommunikation med förmåga att lyssna och uppfatta kunders behov är viktigt för denna tjänst. För att trivas i rollen uppskattar du arbetsuppgifter av administrativ karaktär och du är jordnära och lösningsfokuserad. Vidare är du självständig i din roll men har en prestigelös och hjälpsam inställning gentemot dina arbetskollegor.

Du skickar in din ansökan i form av CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Josa invest AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 mars 2020
  • Ansök senast: 3 april 2020

Besöksadress

Norrtullsgatan 6
None

Postadress

Norrtullsgatan 6
Stockholm, 11326

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024