OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns idag på 38 orter i Sverige samt i Oslo, Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. Vi söker nu en orderadministratör för kunds räkning. Vår kund har sitt kontor i Täby och arbetar gentemot ett antal välkända företag inom detaljhandeln och tar emot beställningar av olika typer av produkter. Som orderadministratör kommer du att arbeta tillsammans med en annan person, det totala arbetslaget på kontoret består av ytterligare tre personer. Tjänsten är på hundra procent och ska tillsättas omgående. Från start kommer du att vara anställd som konsult hos Uniflex, intentionen är dock att du ska bli anställd direkt hos kund efter en tids uthyrning. I dina arbetsuppgifter som orderadministratör ingår att ta emot ordrar samt att sköta administrationen kring dessa. Du kommer även att ha nära kontakt med säljarna i din arbetsgrupp. Till tjänsten som orderadministratör söker dig som har tidigare erfarenhet av orderadministration och som har vana av att ha kontakt med kunder per telefon. Som person är du positiv, serviceminded och noggrann. Då det är en relativt liten storlek på arbetsgruppen är det av stor vikt att du trivs bra med att arbeta nära dina kollegor. Då tjänsten som orderadministratör ska tillsättas omgående är det relevant att du har möjlighet att börja arbeta så snart som möjligt. Vi kommer att intervjua kandidater för tjänsten på löpande basis så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag så att vi snart kan ses för ett personligt möte!