Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi är inne i en expansiv fas och börjar nå en punk där vi idag blivit ca 100 personer i vår verksamhet och känner ett behov utav en dedikerad person för vår order och reklamationshantering. Vi söker en social person som gillar högt tempo.

Om Plejd:

Plejd är ett snabbväxande (https://www.fast50.se/arets-lista/) och innovativt Svenskt tech-bolag som utvecklar produkter och tjänster för smart belysning och hemautomation.

Vi brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som utnyttjar den nya tekniken på rätt sätt. Vi är idag en ledande aktör inom belysning automation i Sverige.

Vi är ett inhouse fullstack företag som har en skön blandning av personer inom produktion, automation, elektronik, mekanik, embedded, app och cloud/backend -utveckling.

Därtill har vi en egen fullt utrustad prototyp-verkstad, ett komplett elektronik-labb samt en egen fabrik för massproduktion av elektronik. Allt under ett tak. Vi tror den här typen av bred integration ger våra kollegor en bättre förmåga att första hela värdekedjan och skapar tighta utvecklingscykler.

Vi har en ung och kreativ arbetsplats med tyngdpunkt på frihet under ansvar i vårt vardagliga jobb. Vi erbjuder en arbetsplats för den som gillar att ständigt utmanas och lära sig nya saker.

Vår största tillgång och styrka är vår personal och kultur. Vi praktiserar en lärande organisation där vi blandar juniora och seniora kollegor. Vi har en kultur där vi prestigelöst jobbar som ett team och alltid hjälper varandra.

Om tjänsten:

I denna tjänst så kommer du att hantera alla inkommande order samt reklamationer. Du kommer vara första kontaktytan mot våra kunder vilket är en viktig roll för företaget.

Tjänsten är varierande från dag till dag och de dagar som är chill räknar vi med att du är grym på pingis, biljard eller playstation/retrospel. 😎 (https://www.dictionary.com/e/emoji/smiling-face-with-sunglasses-emoji/#:~:text=The%20smiling%20face%20with%20sunglasses,sentiments%20of%20OK%20or%20awesome.)

Du kommer att jobba nära ihop med supportteamet som stöttar när det behövs.

Vem vi söker:

Vi söker en person som har några års erfarenhet av order och reklamationshantering. Du är social och serviceminded.

Meriterat är om du arbetat i Fortnox samt om du kan Norska och/eller finska. Ett teknikintresse är även det meriterat då det är grunden för företaget.

Då tjänsten använder såväl svenskan som engelskan på daglig basis, är det ett krav att du är flytande i båda språken såväl i tal som i skrift. Som person är du samarbetsvillig, ödmjuk och öppen. Du motiveras av en ansvarsfull roll där du i team med andra arbetar mot gemensamma mål. Vidare är du initiativtagande och delar gärna med dig av dina egna idéer och kunskaper.

Låter detta intressant? Tveka då inte utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen sker löpande.

Vi har valt att själva sköta rekryteringen till denna tjänst, och tackar därför nej till all eventuell hjälp från dig som säljer annonser och rekryteringstjänster

Kontaktpersoner på detta företaget

Iman Habib
+46767000099

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Plejd AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2020
  • Ansök senast: 11 mars 2021

Besöksadress

Kungsgatan 10, Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024