OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi efter dig som trivs i en administrativ roll med mycket kundkontakter! Här får du chansen att arbeta på ett stabilt och växande företag i Norrköping.
Om rollen
I rollen som orderadministratör hanterar du inkommande order från företagskunder på den svenska marknaden, vilket innebär att du i huvudsak:
tar emot inkommande förfrågningar från kunder via telefon, mail och affärssystem
hanterar orderläggning och uppföljning i affärssystem (kring ex lagertillgång och leveransdatum)
sköter övrig administration kopplat till kundbeställningar
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna från en liknande roll. Du har stor vana av att arbeta serviceinriktat gentemot kunder och du trivs med att kommunicera såväl över telefon som mail i ett arbetssammanhang. I den här rollen lägger vi stor vikt vid din personlighet och vi söker efter dig som är optimistisk och trygg i dig själv. Vi vill att kollegor och kunder upplever dig som engagerad, ambitiös och driven. För att trivas i rollen har du en god förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du kommer att ingå i ett team varpå god samarbetsförmåga är av stor vikt.
Övriga krav svenska obehindrat i tal och skrift
engelska på god konversationsnivå
mycket god datorvana
Rekryteringsarbetet hanteras av OnePartnerGroup, men du blir anställd direkt av företaget i fråga. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult julia.hermansson@onepartnergroup.se
Anställningen är tillsvidare med sex månaders inledande provanställning.
Tillträde: 15 november eller enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Stenqvist
Julia Hermansson
Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson