Orderadministratör

Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Orderadministratör

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammans med Veddesta Distribution, Veddesta Transport och Multi Logistik.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivareSamsung Electronic Nordic AB:s räkning en Orderadministratör för omgående tillsättning, uppdraget sträcker sig till och med april 2022 med möjlighet till förlängning.
Placeringen är på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista Science City.

Om tjänsten

Order Administrator to Samsung!

Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done for 70 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success.



- As order administrator, you will be responsible for a broad variety of administrative and business support related tasks. You will support our customers mainly within below areas:

- Order handling
- Price information
- Delivery information and updates
- Short time forecast

- To manage the order cycle, processing in a timely and accurate manner with profession
- Monitor order status, communicate any issues to customers and internal stakeholders
- Monitor order and forecast status in order to make correct short term plan

Krav och färdigheter

Requirements

- Good knowledge in Excel is a must (Pivot & vlookup)
- Good knowledge in SAP is preferred
- Experience from order/logistics is preferred
- Fluent in Swedish and English

Vad kan vi erbjuda?

Bemanningsstyrkan kan erbjuda dig runt trettio kollegor som är placerade hos uppdragsgivaren, din konsultchef är på plats minst två gånger per vecka för att hjälpa dig med frågor och funderingar.
Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal. Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.

Känner du att ovanstående stämmer in på dig och att du vill bli en del av Bemanningsstyrkans team så tveka inte att skicka in din ansökan.

Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.

Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla ett cv, ett personligt brev, möjligt startdatum samt ett löneanspråk.

/ Therese Barvell Rappel

Konsultchef Bemanningsstyrkan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2021
  • Ansök senast: 21 februari 2021

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024