OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du är en stjärna på att arbeta administrativt och älskar att ge service i världsklass, då är det här jobbet för dig. Din utgångspunkt i arbetet är att dagligen ta emot, kvalitetssäkra och registrera beställningar från företagets kunder. Därför söker vi nu, för kunds räkning en serviceminded person som lever för företagets värdeord att sätta kunden först, respektera människan och som står för hållbarhet – på riktigt!
OM TJÄNSTEN
Kunden jobbar med att säkerhetsställa att varje hyresgäst har det bästa köket i sin lägenhet. Därför arbetar företaget med hela produktionslösningen, från produktion till entreprenad och montage. Där du spelar en viktig roll i arbetet att ge den bästa servicen till kunder och säkerhetsställa att dem får det bästa köket för deras lägenhet. Du kommer ingå i ett team på fyra personer som definieras av en hög servicekänsla men också av värme och gemenskap. I arbetet ingår att sedan ta hand om ordern och se till att den prissätts och blir leveransplanerad. Inom avdelningen hanteras också reklamationer och supportärenden från våra kunder. I allt ditt arbete är det centralt att alltid ha kunden i fokus och ha en affärsmässig approach.
Du erbjuds
* Ett härligt team som stöttar varandra
* En fot in i ett spännande företag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Du är en viktig person för företaget när det gäller att skapa förtroende hos och goda relationer med kunderna och kollegor samt att bidra till en förtroendeingivande och lyhörd orderfunktion med starkt driv. Din tjänst är orderadministratör och innefattar alla typer av orderärenden till kunder, hyresgäster och montörer. I tjänsten kommer även andra administrativa uppgifter att finnas.
* Hantera order från beställning till utleverans.
* Hantera reklamationer och kompletteringar
* Arbeta i kundernas portaler
* Administrera och fördela ordermailen
* Förbereda underlag för Utleverans och Beslag
* Arbeta i kundsupporten när det behövs
* Andra administrativa uppgifter som finns inom företaget och då främst Kund & Logistik.
VI SÖKER DIG SOM
* Har god förståelse i det svenska språket, både i tal och skrift.
* Goda kunskaper i det administrativa arbetet
* Säkerställer att den bästa servicen ges
Som person är du:
Som person är du engagerad och serviceinriktad och du har en stark vilja att hjälpa andra med deras frågor. Att vara lösningsorienterad är en del av arbetet och du ser hellre möjligheterna än hindren. Du har en vilja att lära och en vilja att lära ut. Arbetet kräver god struktur och en hög effektivitet. Då det är viktigt att ordern blir korrekta värdesätts att du är noggrann. Det är också viktigt att du har en drivkraft att vilja förbättra arbetsprocesser- och rutiner.
Kunden, hyresgästen och montören ska känna av din glädje att kunna hjälpa genom telefonen och mailen. Att ha kontakt med dig ska vara en positiv upplevelse, även om beskedet inte alltid är det kunden, hyresgästen eller montören hoppats på.
* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Noggrann
Övrig information
* Start: 12 april
* Omfattning: Heltid fram till 3 september
* Placering: Västerås
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om företaget får du om du går vidare i processen
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231