OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Orderadministratör
Vi söker nu en orderadministratör för uppdrag hos en av våra kunder Du kommer att arbete på företagets inköpsavdelning som består av ett team av 3 personer samt inköpschef. Arbetet är rent administrativt och du kommer bistå inköpsavdelning med uppgifter för att underlätta anskaffning av material till företagets produktion. I tjänsten ingår leveransbevakning, orderläggning, uppföljning av inleveranser, reklamationshantering samt övriga tjänster för stöd till operativt inköp. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av administrativt arbete, gärna eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik. Du kommer få introduktion på plats av företaget. Företaget är verksamma inom elektronik men vi kräver inte branschvana. Uppdraget är tidsbegränsat men kan komma att förlängas vid behov. Placeringsort Kungsbacka Heltid
Autoprenad
Autoprenad AB är ett auktoriserat rekryterings och bemanningsföretag medlem av Svenskt Näringsliv/Almega. Autoprenad är specialister på och leverantörer av kvalificerad rekrytering, bemanning, personbedömning, testning, utbildning och kvalificerad handledning av personalfrågor.