Orderadministratör

Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker Bemanningskontoret orderadministratör till en av våra kunder i Göteborg.
Vår kund har sitt kontor i Mölnlycke och arbetar med leverans av medicintekniska produkter samt support och är ledande i sin bransch. De behöver nu utöka sin arbetsgrupp med en orderadministratör.

Arbetsuppgifterna innefattar bl.a.:
- mejlhantering
- Registrera inkomna ordrar
- leveransbevakning
- kundsupport

I denna tjänst arbetar du i team för att lösa komplexa förfrågningar vilket kommer att ställa krav på din datavana såväl som noggrannhet. Du kommer processa order och leverans av produkter till kunder och hantera och rapportera reklamationer. Detta är en roll där du använder din förmåga att möta en deadline, noggrannhet kombinerat med utmärkt kundservice.


Din profil
Vi söker dig som har arbetat med Oracle tidigare, har erfarenhet av serviceyrket, är självgående och initiativtagande

Krav:
- Tekniskt intresse
- Du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
- Minst gymnasial utbildning

Som person ser vi gärna att du är en självständig teamplayer, noggrann och positiv. Du ska även sätta service främst samt gilla kundkontakt.
Du trivs med ett strukturerat arbetssätt, har lätt för att lära dig och vågar ta egna initiativ.

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.


Om företaget
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och skickar det till info@bemanningskontoret.se då vi ej använder oss av länken. efter avslutad rekryterngsprocess sprar vi ej ditt cv.
Märk gärna din ansökan med "orderadministratör"

Uppdraget startar omgående och pågår minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos kund.

Om oss
Vi växer och vi vill växa med dig!
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Gasellföretag 2019 och 2020.

Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2021
  • Ansök senast: 17 november 2021

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024