OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en orderadministratör för en heltidstjänst hos kund i Halmstad. Är du en person som gillar struktur, eget ansvar samt tidigare har arbetat i SAP? Då är detta tjänsten för dig!
Om tjänsten
Som orderadministratör kommer du främst att arbeta med administrativa uppgifter genom affärssystemet SAP. Det är en mindre grupp av anställda på kontoret som är beläget i Halmstad. Arbetstiderna är vardagar 08.00 – 16.30 och du kommer att arbeta heltid på 100%. Tjänsten är ett uppdrag som är 3-4 månader med chans till förlängning.
I din roll som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Att hantera serviceordrar i SAP.
- Fakturering.
- Diverse administrativa uppgifter.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete med affärssystemet SAP. Vidare ser vi att du är ordningsam och initiativtagande. Du måste kunna ta eget ansvar och arbeta självständigt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Magnus Pohjolainen på 073–6848083 eller magnus.pohjolainen@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147