Orderadministratör

Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en motiverad och driven orderadministratör. 
Gillar du ett högt tempo och att ge service och mervärde i kundrelationer?
Då är du varmt välkommen att söka denna tjänst!



Ansvarsområden
I dina arbetsuppgifter som orderadministratör kommer det ingå att motta och behandla inkommande ordrar samt utföra eventuella förändringar som kan förekomma. Du arbetar i enlighet med orderrelaterade processer och för att dessa upprätthålls och du upprätthåller alltid en mycket god servicenivå mot återförsäljare.

Vidare ingår följande arbetsuppgifter:
• Allokera material och digitalt släppa ordrar för plock.
• Hålla kund underrättad om förändringar i material, leveranstider och liknande.
• Du möter kund via mail och telefon
• Hålla regelbunden dialog med övriga avdelningar i leveranskedjan 
   (Inköp, Transport och Projekt)
• Signalera inköp när materialbrister upptäcks.
 
Start omgående, tjänsten är ett konsultuppdrag som sträcker sig fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. 



Kvalifikationer
Personlighetsmässigt är du serviceinriktad, kommunikativ och lösningsorienterad. Du bemöter kunder och medarbetare med hög servicegrad och du ger alltid ett professionellt bemötande. Du är trygg i dig själv och har hög personlig mognad. Vidare är du prestigelös och trivs med en koordinerande roll. 

Givetvis är du även lättlärd, strukturerad och gillar ordning och reda. 
Följa rutiner som finns och förstå värdet i skriftlig dokumentation är en självklarhet då du blir en del i ett team som alla hanterar samma ärenden men i olika delar av flödet. 

Du välkomnas till en arbetsplats med ett härligt gäng som har god sammanhållning, hög framåtanda och nära till skratt. I teamet kavlar vi upp ärmarna och hjälps åt. 




Ansökan
Sker senast 2022-03-21,  urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Anna-Li Eklund, Konsultchef, annali.eklund@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2022
  • Ansök senast: 21 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024