OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en administrativ ådra och gillar samarbete? Vi på Atea Växjö växer och söker nu dig som vill jobba som kundsupport med fokus på orderläggning. För att vara aktuellt för tjänsten behöver du vara tillgänglig från andra halvan av augusti. Atea är en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Sverige med it, medarbetare som vill mer, tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Vi kallar oss stolt för landslaget i informationsteknologi.
Din roll i laget
Du kommer att bli en del av vårt härliga team som arbetar med kundsupport för våra kunder inom den privata och offentliga sektorn. I rollen kommer du att arbeta mer specifikt med olika former av orderläggning och allt arbete däromkring. Du kommer att ta en nära dialog med kollegor i teamet och med andra på Atea. Hos oss erbjuds en utmanande och utvecklande roll där vi utgår från dig och dina styrkor.
Rekryteringsprocessen
För att göra en så objektiv och rättvis bedömning som möjligt kommer du som uppfyller grundkriterierna för tjänsten att få genomföra tre urvalstester; ett personlighetstest och två färdighetstester. Utifrån testresultatet kan du sedan bli aktuell för en telefonavstämning och steget därefter är intervjuer och referenser. Inför intervjun kommer vi vilja ta del av ditt CV.
Vad söker vi hos dig
Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen och trivas hos oss. Vi söker dig som gillar att arbeta administrativ och älskar struktur, ordning och reda. Genom din lyhördhet och kommunikationsförmåga lyckas du att samarbeta väl med andra. Du är en lagspelare samtidigt som du strukturerar ditt arbete självständig, tar ansvar för dina uppgifter och driver vidare processer. Vid stressade situationer behåller du lugnet och prioriterar rätt saker.
För att lyckas i tjänsten som orderadministratör behöver du ha följande kompetens:
• Arbetat ett par år i en administrativ roll
• Gymnasieexamen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Tidigare erfarenhet av orderläggning är meriterande
• God systemförståelse och att ha arbetat med Dynamics 365, Navision, SAP4 Hana är meriterande
Vårt erbjudande till dig
Hos oss är det alltid nära till beslut. Vi har en målmedveten satsning på coachande ledarskap och våra medarbetares personliga utveckling och hälsa. Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. En kultur som gjort oss till Sveriges största leverantör av informationsteknologi och tillhörande tjänster.
Vi har alltid stora saker på gång. Vi gillar att utmana oss själva och går ofta vår egen väg. Vi gör det tack vare modiga medarbetare som sporras av stora mål. Vi har ett stort fokus på ansvarstagande utveckling och är stolta över att kunna påverka branschen globalt att agera mer hållbart.
Kontakta oss
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Filip Fridman, kundtjänstchef, via filip.fridman@atea.se alternativt telefonnummer 0470 – 70 24 66. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Atea vill vara The Place To Be och därför värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2500 kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Ingelström
046-163424
Martin Karlsson
Andreas Esteves
046-163418
Joel Svensson
046-163465
Hnerik Jarelv
036-34 82 90
Malin Carlsson
Robert Malmgren
08 -752 14 98
Peter Cadier
031-744 5183
Gabriella Norberg
060-14 94 83
Fredrik Vikström
+46 910 289809