OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Smultron mobil verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Ambition är att vara ledande på alla sina marknader. Vi verkar på en professionell och föränderlig miljö. Smultron söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Linköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Arbetsuppgifter:
I rollen som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet olika system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar från Smultrons privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att alla berörda parter är informerade. Initialt hanterar du ärenden inom ett visst block och sedan utbildas du blockvis för att stärka din kompetens. I rollen ingår kontakt med kollegor över telefon och chatt för att kunna lösa ärenden och leveranser.
Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Smultron för att få stöttning i ditt dagliga arbete och för att kunna ta nästa steg i din utveckling. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll som du. Tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder.
• Administrera ordar
• Hantera felregistreringar och avvikelser
• Samarbeta med kollegor för att lösa kunds behov
• Vid behov samla in kompletterade uppgifter genom kundkontakt över telefon
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Fullständiga gymnasiebetyg
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Erfarenhet inom administration och/eller kundservice är meriterande
Vi ser att du är en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Smultron. Vidare har du en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning