OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en servicesinnad orderadministratör för kunds räkning. Uppdraget startar i slutet av augusti/början av september och är på heltid och löper ett tag framöver och för rätt person kan det eventuellt bli en anställning hos kund. Företaget finns i södra Stockholm. Arbetstiderna är 07:00 - 16:00 eller 08:00 - 17:00.
Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot och registrera order. Det är ett litet kontor men med många kontaktytor, så alla hjälps åt. Du tar emot samtal och vidarebefordrar till dina kollegor. Det ingår även enklare ekonomiuppgifter som fakturering och även att skriva offerter.
Vem är du?
Du är en servicesinnad och stresstålig administratör som har några års erfarenhet av administration och gärna orderhantering. Det är meriterande om du har kunskaper i Visma. Din ledstjärna är service och noggrannhet och du vill hjälpa och tycker om att arbeta i ett mindre företag.
Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson