Orderadministratör

Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Är du en nyfiken, kommunikativ och flexibel person som vill göra skillnad för våra kunder? Är du dessutom van att ta egna initiativ, kreativ och erkänt duktig inom ditt område? Då kan du vara vår nästa kollega!

Vi söker just nu dig som är intresserad av att utvecklas tillsammans med Secits i syfte att föra dig själv, våra kunder och företaget framåt. Vi söker en orderadministratör till vårt kontor i Mölndal.

Om tjänsten

Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att stötta säljorganisationen i det administrativa arbetet. Du kommer att ansvara för orderhantering, där du hanterar inkommande ordrar från olika kanaler, såsom mejl, telefon samt företagets egna CRM-system. Vidare kommer några av dina huvuduppgifter att vara:

- Sköta uppsägningar gentemot konkurrenter.
- Administrera, organisera och registrera ordrar.
- Sköta kreditgivare. Skicka och redovisa.
- Studs och ånger.
- Dubbelbetalningar, informationsbrev till kunder.
- Hantera och registrera kundordrar i företagets olika system.
- Hantera företagets webbshopsbeställning.
- Hantera och administrera dokumentation enligt SSF/ISO.
- Stödja sälj med larmunderlag och larmritningar.
- Registrera larmkunder i larmcentralens kundportal.
- Kundservice via telefon och mejl.


Om oss

Vi tror på lagets makt och att växa tillsammans. Vi tror på att stötta och lyssna på varandra oavsett position på bolaget. Att vara en del av Secits innebär att vi bryr oss om varandra och hjälpa våra kunder att känna sig trygga och nöjda.

Secits koncernen består sedan vintern 2022 av tre bolag: Secits, Säkra Larm och Westra Security. Secits är Sveriges enda företag specialiserat på övervakningskameror och kameraövervakningstjänster. Säkra Larm är ett av Sverige största larmbolag. Säkra Larm levererar smarta larmlösningar, skydd mot vattenskador, kameraövervakning och larmuppkoppling med kundens behov i fokus. Westra Security hanterar IT-säkerhetsfrågor, fysisk säkerhet, övervakning och managering, från standard- till avancerade lösningar. Koncernen finns idag på 19 orter runt om i landet och fortsätter att växa.

Vi arbetar i en positiv miljö med glada och ambitiösa medarbetare. Företaget består av drivna människor som sprider positiv energi, vi gillar att jobba hårt för att uppnå våra mål samtidigt som vi har roligt på jobbet.

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av larmklass 1 samt 2, har en relevant gymnasieexamen (t.ex. tekniskt eller ekonomisk inriktning) samt goda kunskaper i Officepaketet och Visma. Vidare är god datorvana ett krav, du är van att ansvara för en del administrativa uppgifter.

Rätt personlighet är avgörande för att lyckas i rollen. Samarbetsförmåga är kanske den mest avgörande egenskapen för att utveckla långsiktiga kundrelationer och för att skapa en god arbetsmiljö internt i gruppen. Du tycker om att ha kundkontakt, är serviceinriktad och har lätt för att lära. Samtidigt har du känsla för affärsmannaskap och kan vara övertygande och trovärdig i din dialog med kunden. Andra viktiga egenskaper är att du är strukturerad, stresstålig, flexibel och trivs med att arbeta självständigt.

En del resor förekommer i tjänsten så det är krav på körkort.

Vi erbjuder

Vi är det lilla familjeföretaget som har växt och blivit en av de största larmbolagen i Sverige utan att tappa familjekänslan. Vi skapar resultat som ett lag med passion, energi, innovation, laganda och enkelhet. Vi erbjuder dig en plats i vårt lag vilken kommer ge dig möjligheten till att växa och utvecklas tillsammans med bolaget.

Placering: Göteborg

Varaktighet: Heltid, tillsvidare. Provanställning enligt LAS, 6 månader kommer att tillämpas.

Ansökan: Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Tjänsten förutsätter att du är prickfri i polisens belastningsregister eftersom vi arbetar inom säkerhetsbranschen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Vallbo
0761-75 02 66

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Säkra Larm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 augusti 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Högdalen, Stockholm
None

Postadress

Högdalen
Stockholm, 12454

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024