OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen.
För ett konsultuppdrag på 6 månader med eventuell möjlighet till anställning hos kund söker vi nu en orderadministratör till ett trevligt företag i Göteborg. Vi söker dig som har några års erfarenhet som orderadministratör och som vill arbeta för ett stort bolag inom fordonsindustrin.
Du kommer att arbeta i ett team om 5 personer och sköta registering, uppföljning samt dokumentation. Arbetet kräver god datavana eftersom företaget använder sig av flera olika system i orderhanteringen.
Du kommer att skapa kontrakt och lägga ordrar i företagets system. Det är också en hel del administrativt arbete i rollen, främst kring att hantera olika serviceavtal som företaget har med sina kunder.
Vi ser att du som söker har åtminstone ett par års erfarenhet av att arbeta med ovanstående arbetsuppgifter och du är bekväm i förhandlingssituationer. Svenska och engelska är viktigt både i tal och skrift.
Vi söker en person som gillar att arbeta i en dynamisk miljö både självständigt och i team. Egenskaper som är viktiga är driven, noggrann, social och flexibel.
Meriter:
* Förståelse och kunskap inom hela inköpskedjan
* Förståelse och kunskap inom logistikprocessen (import/export)
* Erfarenhet från att ha arbetat i SAP och Moveex
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan omgående. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Inköpare, Order Management, Orderläggning, Orderuppföljning, Leveransbevakning,