OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
https://www.munters.com/sv/)
Om företaget
Munters är globala ledare inom energieffektiva och hållbara klimatlösningar. Genom innovativ teknik skapar deras experter ett perfekt klimat för kunder inom ett flertal branscher. Till Munters söker vi nu en orderadministratör som vill erfarenhet av att arbeta i ett globalt bolag inom industri.
Munters hemsida: www.munters.com (https://www.munters.com/sv/)
Din roll
I rollen som Orderadministratör kommer du att jobba med hela orderprocessen från inkommande order till fakturering. Du kommer att vara ansiktet utåt och hålla kontakten med Munters internationella kunder och distributörer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Hålla kontakten med Munters internationella kunder och distributörer via mail, telefon och Teams.
- Registrera inkommande order och fakturering.
- Administrativt arbete i interna kanaler och hantera vissa inköp.
Du kommer att vara en del av Munters "Customer Support"- team som består i dagsläget av 10 medarbetare. Teamet är ett sammansvetsat gäng med blandade åldrar och erfarenheter. Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader där du blir anställd av Clevry men jobbar ute hos Munters. Efter 6 månader är ambitionen att du erbjuds en tillsvidareanställning direkt hos Munters.
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kl 08-16.45. Flex erbjuds mellan kl 06-09 och 15-18
Placering: Kista, Munters flyttar i nuläget in i sitt nyrenoverade kontor
Start: Början av 2023
Din profil
Vi söker dig som tidigare har arbetat i en administrativ tjänst med mycket kundkontakt. Exempelvis har du arbetat inom kundtjänst och/eller med fakturering. Det är meteriande om du tidigare arbetat med just orderadministration. Munters arbetar i systemen Salesforce och IFS, vilket är meriterande om du tidigare stött på. Eftersom Munters är ett internationellt bolag är det viktigt att du känner dig bekväm med att kommunicera både på engelska och svenska.
Som person söker vi dig som är serviceinriktad och som alltid strävar efter att ge bästa möjliga service till kunder och distributörer genom ett lösningsorienterat tankesätt. Eftersom du kommer ha både interna/externa kontaktytor så är en god social kompetens viktigt för att lyckas. Vi hoppas även att du som söker är initiativtagande, strukturerad och trivs i en snabbt omväxlande miljö.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)