OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du grym på service, driven och har ett intresse för it? Kolla hit! Har du en administrativ ådra och gillar samarbete? Vi på Atea Växjö växer och söker nu dig som vill jobba som kundsupport med fokus på orderläggning. Vi är ett gäng kreativa och lösningsorienterade kollegor och vi söker just nu efter medarbetare till vårat härliga team.
Atea är en arbetsplats som präglas av medarbetare som brinner för att bygga Sverige med it, medarbetare som vill mer, tar personligt ansvar och sätter laget före jaget. Vi kallar oss stolt för landslaget i informationsteknologi.
Rekryteringsprocessen
Processen för denna roll består av tre steg, urvalsfrågor, telefonintervju och två tester, för att sen avsluta med en intervju med rekryterande chef. Det är valfritt att bifoga CV eller din LinkedIn i din ansökan.
Din roll i laget
Du kommer att bli en del av vårt härliga team som arbetar med kundsupport till våra kunder inom den privata och offentliga sektorn. I rollen kommer du att arbeta mer specifikt med olika former av orderläggning och allt arbete däromkring. Du kommer att ha en nära dialogmed kollegor i teamet och med andra på Atea. Hos oss erbjuds en utmanande och utvecklande roll där vi utgår från dig och dina styrkor.
Vad söker vi hos dig
Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen och trivas hos oss. Vi söker dig som gillar att arbeta administrativt och älskar struktur, ordning och reda. Genom din lyhördhet och kommunikationsförmåga lyckas du att samarbeta väl med andra. Du är en lagspelare samtidigt som du strukturerar ditt arbete självständig, tar ansvar för dina uppgifter och driver dina processer framåt.
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har:
Arbetat ett par år i en administrativ roll
Gymnasieexamen
Goda kunskaper i Officepaketet
God systemförståelse
Det är önskvärt med:
Tidigare erfarenhet av orderläggning
Kunskap inom Dynamics 365, Navision, SAP4 Hana
Vårt erbjudande till dig
Hos oss får du vara med att bidra till ett smartare, effektivare och mer hållbart samhälle. Med fokus på utveckling, laganda och personligt ansvarstagande ser vi till att göra skillnad. Vi uppmuntrar och stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Det är därför du är viktig för oss. För att du är du, för att du är nyfiken och för att du vill växa professionellt – och som människa. Tillsammans skapar vi laget som bygger Sverige med it.
På Atea har vi möjlighet till ett hybrid arbetssätt där vi sätter kunden i fokus och arbetar utifrån verksamhetens behov samt våra egna som medarbetare. Det innebär att vi tänker till när vi väljer var vi ska jobba för dagen och tror på att en kombination av arbete hos kund, på kontoret och på distans ökar hållbarheten, effektiviteten och arbetsglädjen.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ansök redan nu, vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Filip Fridman, kundtjänstchef, via filip.fridman@atea.sealternativt telefonnummer 0470 – 70 24 66.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av oss på Atea och vi undanber oss därför alla samtal och eventuella förslag från rekryterings- och bemanningsföretag.
Atea vill vara The Place To Be och därför värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Ingelström
046-163424
Martin Karlsson
Andreas Esteves
046-163418
Joel Svensson
046-163465
Hnerik Jarelv
036-34 82 90
Malin Carlsson
Robert Malmgren
08 -752 14 98
Peter Cadier
031-744 5183
Gabriella Norberg
060-14 94 83
Fredrik Vikström
+46 910 289809