OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
LvL Bemanning arbetar med att sammankoppla och integrera olika aktörer för en långsiktig och mer utvecklad arbetsmarknad. Detta genom att ligga i framkanten inom de senaste teknikerna samt en revolutionerande digitalisering av rekryteringsprocessen.
För kommande uppdrag söker vi dig som har erfarenheter av att hantera ordrar.
Huvudansvarsområde:
Ansvar för orderadministration på lagret samt mot customer service order.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden:
Ansvar för rutiner inom orderadministration.
Ansvar för kommunikation med customer service.
Styra/prioritera Astro orderstock, agera snabbt på inaccuracies (including lev ej fakt)
Prioritera orders och aktiviteter för att uppnå satta mål och SLA:s
Intern kommunikation och koordinering med övriga inom support och Warehouse medarbetare.
Planering av orders enligt KPI:s
Kunskaper och erfarenheter:
Mycket god kommunikationsförmåga
Erfarenhet av lagerhantering och logistik
God kunskap i ERP-system (Garp)
God kunskap i Astro WMS-system
God kunskap i MS Office Package
Personliga färdigheter:
Pålitlig
Nyfiken
Ansvarsfull & lyhörd
Kvalitets- och säkerhets fokuserad
Ansök redan idag, vi arbetar löpande med urval och intervjuer. Har du frågor eller funderingar gällande tjänsten är du välkommen att kontakta oss på kontakt@lvlbemanning.se.