OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du chansen att ansluta till vår administrationsavdelning i Ljungby. Som orderadministratör kommer du spela en central roll i vår verksamhet där du är länken mellan vår produktion och våra kunder.
Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du ingå i ett team med tre personer. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
• Kundkontakt via telefon och mejl.
• Länken mellan lagret och våra kunder, där du har ett nära samarbete med lagret.
• Hantering av ordrar och säkerställa att de behandlas effektivt och korrekt.
• Bokning och uppföljning av transporter.
• Fakturahantering.
• Kundreklamationer.
Kvalifikationer
Krav:
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Meriterande:
• Arbetat i affärssystemet Pyramid.
• Erfarenhet av kundtjänst/administration.
• Erfarenhet av ordermottagning.
• Erfarenhet av excel och i övrigt god datorvana.
Personliga egenskaper
För att vara framgångsrik i rollen krävs att du har en god kommunikationsförmåga, samt att du trivs med att arbeta i team. Vi ser även att du som person är strukturerad och att du har en förmåga att prioritera ditt arbete effektivt, då du kommer behöva hantera flera olika uppgifter samtidigt. Hos NPA Plast ser vi lösningar före problemen. För att passa in hos oss behöver du därmed vara positiv, tydlig och lösningsorienterad.
Om tjänsten
Arbetstid dagtid, med placeringsort Ljungby. Anställningen är en tillsvidaretjänst på heltid, med inledande provanställning.
Tillträde enligt överenskommelse med sista ansökningsdag 23 april. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta därmed inte med att skicka in din ansökan.
Läs gärna mer om oss på NPA Plast på vår hemsida: www.npaplast.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner
Samuel Gunnarsson
HR-chef
hr@npagruppen.se