OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren, noggrann och organiserad person med högt driv för rollen som orderadministratör hos kund i Upplands Väsby. Som orderadministratör är det viktigt att vara systemstark och ha förmågan att hantera stora mängder information och uppgifter på ett strukturerat sätt. Vi söker någon som kan arbeta självständigt och ta ansvar för att säkerställa att varje order behandlas korrekt och effektivt.
Vi söker någon som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där det kan vara högt tempo och krav på snabba beslut. Ditt driv och engagemang kommer att vara avgörande för att du ska lyckas i rollen och kunna möta våra kunders behov på bästa möjliga sätt. Vi värdesätter också förmågan att arbeta i team och kommunicera effektivt med kollegor och kunder.
Omfattning: Heltid med start omgående med uppdrag över sommaren med möjlighet till permanent placering.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Som en del av rollen kommer du också att arbeta med lagerhantering och fylla på butiksvaror. Det är därför viktigt att du är prestigelös och ser vikten av att varje del av processen, inklusive lagerhantering, utförs med samma noggrannhet och omsorg. Att ha ett öga för detaljer och förmågan att arbeta metodiskt är avgörande för att upprätthålla en hög standard och säkerställa att alla varor är rätt placerade och redo för leverans.
Kvalifikationer
Krav och erfarenhet:
För att vara framgångsrik som orderadministratör hos oss behöver du ha tidigare erfarenhet av att hantera order och vara bekant med olika orderhanteringssystem. Vi använder M3 som vårt primära system, och erfarenhet av andra affärssystem som SAP eller Visma är meriterande. Du bör ha en stark datorvana och vara bekant med att använda olika digitala verktyg för att underlätta och effektivisera arbetsprocessen.
Om du är en noggrann, organiserad och systemstark person med högt driv, och om du inte har några problem med att även fylla på butiksvaror, ser vi fram emot att få din ansökan. Ta chansen att bli en del av vårt team och bidra till vår fortsatta framgång som orderadministratör. Skicka in din ansökan snarast möjligt och berätta mer om dig själv och varför du är rätt person för denna spännande roll. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044