OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett roligt och varierande jobb här i Ulricehamn.
Sök då tjänsten som Orderadministratör.
Arbetsuppgifter
Till vår kund söker vi nu en driven orderadministratör.
Vår kund är lokaliserad i Ulricehamn och tjänsten är en direkt anställning hos vår kund med start sommar/höst 2023.
Arbetsuppgifterna är varierande administrativ tjänst och består främst av att boka ordrar samt att fakturera kunder enligt uppgjorda avtal.
Övriga ansvarsområden är returhantering, krediteringar, korrigeringar, hantera kreditförsäkring och söka efter gods mm. I arbetet har du både externa kontakter och kontakt internt med lager och säljorganisationen.
Arbetsuppgifterna kan vara:
- Boka, planera och koordinera transporter
- Kundsamtal o mail
- Ta emot order och följa sändningar i system
- Fakturering
- Ta fram fraktkostnader och debiteringsunderlag på frakter
- Registrera kunder
- Säkerställa att samtliga ordrar utförs i tid och med kvalité
Din profil
Vi söker dig som tidigare har arbetserfarenhet inom administrativt orderarbete eller liknande. Du är serviceinriktad, strukturerad och noggrann i ditt arbete.
För att lyckas i rollen krävs ett utpräglat samarbetsfokus och kommunikativ förmåga med både kunder och kollegor.
Du är en person som är lösningsorienterad, har hög arbetsmoral, är självgående och tycker om att ha kundkontakt och ge god service.
Vidare är du stresstålig och trivs att arbeta i en miljö där det stundtals kan bli högt tempo med många bollar i luften.
Har du tidigare arbetat i ett affärssystem är det meriterande.
Kunden arbetar i Monitor.
God datorvana är en förutsättning, samt en ekonomisk förståelse.
Svenska i tal och skrift är ett krav då alla arbetsbeskrivningar och dokument är på Svenska.
Engelska kan förekomma.
Om tjänsten
- Omfattning: Heltid och dagtid
- Anställning direkt hos vår kund: Rekryteringsuppdraget utförs av Boge Kompetens AB.
- Start: Omgående
- Lön: fast lön, enligt överenskommelse.
- Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.
- B-Körkort är ett krav.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Ansökan görs via länken nedan på vår hemsida.
Om oss
Boge Kompetens AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som förser lokala företag med kompetent och självgående personal.
Vårt kontor ligger centralt i Ulricehamns stad med vacker utsikt över Åsunden.
Vi har en stark lokal kännedom, vill jobba nära våra anställda samt ha en öppen och ärlig dialog med våra kunder.
Vårt arbete präglas av lokal kännedom, kundnärhet och flexibilitet.
Vi arbetar med hjärtat!
Om vår kund LK System LK System är ledande i Norden inom lösningar för värme- och tappvattensystem.
Deras system är enkla att installera och i deras prefabriceringsanläggning tillverkar dom även skräddarsydda system som ytterligare förenklar installationen. Från idé till färdig produkt, här får du de enklaste lösningarna, idag och i framtiden.
Sedan 1910 har dom varit verksamma på den Skandinaviska VVS-marknaden och genom att ständigt vara lyhörda för marknadens behov och att arbeta nära branschens samtliga aktörer har dom utvecklat ett unikt systemtänkande.
Idag är deras VVS-lösningar ett självklart förstahandsval för många. Det är dom stolta över. Samtidigt som de sporrar dem att förändra och förbättra än mera och att fortsätta ta fram marknadens bästa produkter och system.
LK´s logistikcenter i Ulricehamn tillhandahåller lager av VVS produkter för distribution samt i övriga Europa. Logistikcentret finns i nybyggda lokaler sedan våren 2017.
Kontaktpersoner på detta företaget
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472
0321531430
Bemanningsansvarig Stefan Johansson
0321531472
0321531430
Bemanningsansvarig Åsa Andersson
0321-53 14 71