Orderadministratör

Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du kombinera ett intresse för motorer och administration så finns nu här en roll för dig. Ett mindre företag söker nu en Lager- och orderadministratör. Rollen kräver att du har ett intresse och erfarenhet på något sätt av motorer och det tekniska. 


Uppdrag: Start omgående -6 månader med chans till fast anställning. 
 Plats: Jordbro, Stockholm
 Arbetstid: 7:30-16:30 på plats
 Arbetsgivare: Randstad AB


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023.07.30. Urval sker löpande så sök idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Philip Jussil, philip.jussil@randstad.se.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald 

Ansvarsområden
Som Lager- och Orderadministratör tillhör du lageravdelningen. Du jobbar med många varierande uppgifter så som;


Inköp
Order och logistik, du möter leverantörer både via mejl, telefon och på plats.
Lagerhantering
Rådgivning till leverantörer och kunder ang företagets produkter. 
Inkommande och utgående gods samt registrering av dessa på lagret

Rollen är ca 50% administrativt och 50% på lagret för orderhantering.


Företaget är ett mindre på 12 personer och jobbar som ett team. Uppgifter som kanske inte ligger i din arbetsbeskrivning kan förekomma då man hjälper varandra på plats. Arbetsplatsen har en verkstad. Därför finns en förmån att använda verskaten utanför deras arbetstider för att fixa med en egen bil. 



Kvalifikationer
Krav:


Utbildning eller erfarenhet inom teknik eller motorer, ex fordonsprogrammet eller arbetat som fordonsmekaniker. 
Arbetserfarenhet inom orderhantering samt lager
Svenska och engelska flytande i tal och skrift då många kunder kommer utifrån Sverige. 
Kommunikativ förmåga och vana att kommunicera både på mejl och telefon. 

Meriterande:
erfarenhet av ERP system, ex Visma
Truckkort, detta kan dock få tas hos kund 


Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2023
  • Ansök senast: 30 juli 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024