Orderadministratör

Orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Munters är globala ledare inom energieffektiva och hållbara klimatlösningar. Genom innovativ teknik skapar deras experter ett perfekt klimat för kunder inom ett flertal branscher. Till Munters söker vi nu en orderadministratör som vill erfarenhet av att arbeta i ett globalt bolag inom industri.

Munters hemsida: www.munters.com (https://www.munters.com/sv/)



Din roll

I rollen som Orderadministratör kommer du att jobba med hela orderprocessen från inkommande order till fakturering. Du kommer att vara ansiktet utåt och hålla kontakten med Munters kunder.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Hålla kontakten med Munters kunder via mail, telefon och Teams.

- Registrera inkommande order och fakturering.

- Administrativt arbete i interna kanaler



Du kommer att vara en del av Munters "Customer Support"- team som består i dagsläget av 11 medarbetare. Teamet är ett sammansvetsat gäng med blandade åldrar och erfarenheter. Tjänsten är ett vikariat på minst 6 månader där du kommer vara anställd som konsult hos Clevry men jobba ute hos Munters. Det finns möjligheter till att uppdraget blir förlängt efter 6 månader.



Omfattning: Heltid

Arbetstider: Kl 08-16.45. Flex erbjuds mellan kl 06-09 och 15-18

Placering: Kista, Munters sitter i nyrenoverade kontor

Start: Så snart som möjligt/enligt överenskommelse



Din profil

Vi söker dig som tidigare har arbetat i en administrativ tjänst med mycket kundkontakt. Exempelvis har du arbetat inom kundtjänst och/eller med fakturering. Det är meteriande om du tidigare arbetat med just orderadministration. Munters arbetar i systemen Salesforce och IFS, vilket är meriterande om du tidigare stött på. Eftersom Munters är ett internationellt bolag är det viktigt att du känner dig bekväm med att kommunicera både på engelska och svenska.

Som person söker vi dig som är serviceinriktad och som alltid strävar efter att ge bästa möjliga service till kunder och distributörer genom ett lösningsorienterat tankesätt. Eftersom du kommer ha både interna/externa kontaktytor så är en god social kompetens viktigt för att lyckas. Vi hoppas även att du som söker är initiativtagande, strukturerad och trivs i en snabbt omväxlande miljö.



Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.



Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare: anna.almen@clevry.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2023
  • Ansök senast: 17 maj 2024

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024