OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Om du trivs i ett arbete med flexibilitet, orderhantering och ibland lite detektivarbete så är detta rollen för dig. I rollen kommer du hjälpa företaget med orderhanteirng, bevaka och följa upp leveranser samt jobba med operativt inköp
Uppdrag: start årskiftet, 3 månader med chans till förlängt
Omfattning: 40h/veckan
Plats: Solna, Stockholm
Arbetsgivare: Randstad AB
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!
Ansvarsområden
Rollen kräver stor ordning och struktur, flexibilitet och ett sinne för prioritering över vad dagens arbete kräver.
I den här rollen kommer du bland annat få:
Hantera och följa upp leveranser och ordrar, utgående och inkommande
Administrera och handlägga ordrar och leveranser
Kontaktnät internt
Kundkontakt och service med flertal externa kunder
Kvalifikationer
För att lyckas i den här rollen behöver du:
Lösningsorienterad och självgående
Tidigare arbetslivserfarenhet inom operativt inköp eller som orderadministratör
Förmåga att arbeta under press, prioritera ditt arbete och vara flexibel
Välorganiserad och effektiv i hanteringen av olika uppgifter
Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska (kommunikativ nivå). Detta både för kunder men även dina kollegor internt.
Meriterande:
Arbetat i system IFS eller Maximo
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044