Orderadministratör 50% i Örebro

Orderadministratör 50% i Örebro

Arbetsbeskrivning

Konsultuppdrag som orderadministratör på deltid med start omgående

Vi söker dig som vill arbeta i en varierande roll där den främsta uppgiften är att stödja säljteamet hos en av våra kunder. Uppdraget är på deltid med start omgående.Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Du får jobba i ett härligt team på en spännande arbetsplats i centrala Örebro. Här får du möjlighet att utvecklas både som person och samtidigt öka din efterfrågan på arbetsmarknaden inför framtiden. Vidare har du chans att skapa goda relationer med företaget inför framtiden.

Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att arbeta tätt tillsammans med kompetenta kollegor och kunder i ett företag som arbetar med teknik och underhåll i framkant. Bolaget har ett positivt affärsläge och ser ljust på framtiden.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att stödja säljteamet inom den dagliga verksamheten. Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• orderadministration - registrera order, leveransbevakning, tullhantering
• registrera reklamationer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos TNG och jobbar ute hos vår kund. Tjänsten är på deltid med start omgående fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning. Företaget är placerat centralt i Örebro.

VEM ÄR DU?

Vi vill att du ska ha ett naturligt driv av att lära dig nya saker. Som person är du van att arbeta självständigt, tar gärna egna initiativ och kan hantera flera projekt samtidigt. Du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad med en god känsla för detaljer.

För lyckas i rollen bör du vara prestigelös, flexibel och ha en stor serviceanda gentemot våra kunder och kollegor. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss!

Då detta är ett deltidsjobb ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning som t.ex. studier, gärna inom ekonomi eller teknik. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i MS Officepaketet, främst Excel. Då tjänsten innebär kontakter nationellt och internationellt söker vi dig som behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Vi söker dig med en god känsla för vad bra service innebär och tycker om att komma på lösningar till olika problem. Du trivs med att jobba med människor, är öppen och kan lätta sätta dig in i kundens ärende.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2020
  • Ansök senast: 6 oktober 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024