OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Pernod Ricard Sweden har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Pernod Ricard Sweden en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Pernod Ricard är världsledande inom vin- och spritindustrin. De är verksamma inom närmare 80 dotterbolag och 94 produktionsanläggningar över hela världen. Pernod Ricard Sweden är en del av Pernod Ricard Northern Europe och har ca 60 anställda i Stockholm. Företaget fokuserar på 15 viktiga vin- och spritvarumärken så som ABSOLUT, Jameson, Beefeater och Stoneleigh.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Costumer Service Representative hos Pernod Ricard Sweden arbetar du i en bred roll med primärt ansvar för övervakning och hantering av företagets digitala orderflöde. Du ansvarar bland annat för att motta, registrera och följa ordar, hanterar returer samt besvarar kundfrågor kopplat till beställningar, leveranser, priser och fakturor. Du arbetar i nära samarbete med Supply-funktionen och säkerställer uppdaterad information, intern såväl som extern, kopplat till lager- och leveransstatus. Vidare ansvarar du även för att administrera och uppdatera produktinformation i företagets system.
Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Därtill arbetar du löpande med förbättringsarbete och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll
• Utmärkt systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i Svenska och Engelska, i såväl tal som skrift
• Erfarenhet inom FMCG alternativt dryckesbranschen är meriterande.
För att trivas i rollen är du en självgående person som genom ett starkt driv och engagemang har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då du kommer arbeta i en roll med många kontaktytor trivs du med att samarbeta med andra och har god kommunikativ förmåga. Vidare är du serviceinriktad i ditt arbete, och alltid mån om att säkerställa en kvalitativ leverans. Slutligen känner du ett stort ansvarstagande i din yrkesroll, du tar egna initiativ samt tar ett stort ägandeskap för att driva arbetet framåt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Liljeholmen
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund