Orderadministratör för extrauppdrag sökes omgående!

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett extrajobb vid sidan av dina studier? Vill du ha ett jobb som kan ge dig goda erfarenheter och möjlighet till jobb efter din examen? Läs vidare här och sök tjänsten redan idag då processen är kort!

Dina arbetsuppgifter

Som orderadministratör hos vår kund kommer du att inledningsvis läsa av inkommande ordrar, plocka och packa produkter utifrån befintligt CRM-system. Du har löpande kontakt med företagets säljare och håller koll på att produkter och leveranser kommer in och skickas iväg som de ska. Kunden har inget lager utan alla produkter beställs utifrån de ordrar som läggs.

Då företaget är relativt nytt och i en stark utvecklingsfas kommer denna tjänst att förändras över tid. Det finns goda möjligheter för dig som person att styra dina arbetsuppgifter utifrån intresse coh kompetens. Ett exempel på vidareutveckling är att du framöver även jobbar mot ekonomi och marknad med uppgifter såsom hantering/publicering i sociala medier och medverkande vid mässor.

För att vara aktuell för denna tjänst vill vi att du kan jobba minst 4 timmar/vecka. I takt med att företaget växer finns även möjlighet att öka denna arbetstid.

Om företaget

Vår kund är ett företag som startade 2012 och som nu är inne i en expansiv fas. Man arbetar med försäljning av högkvalitativa, unika produkter inom tandvården. I bolaget finns idag 7 anställda och nu vill man anställa ytterligare en person som vill vara med på deras resa! Mer informatioin om företaget ges vid intervju.

Din profil

Skallkrav:
- Pågående utbildning på högskole/universitetsnivå inom till exempel ekonomi/marknad
- Körkort, gärna tillgång till bil
- Goda kunskaper i engelska i tal och skrift

I denna rekrytering kommer stort värde att läggas på din personlighet. Vi vill att du är en person som trivs i en dynamisk miljö där organisation och arbetsuppgifter förändras över tid. Vidare är du driven, social och öppen för att knyta nya kontakter.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Omfattning: Deltid, minst 4h/v

Tillträde: 13/4 - 15

Lön: Enligt överenskommelse

Tjänstgöringsort: Kumla

Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande och den kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 30 mars 2015

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Företags administratör

Företags administratör

30 oktober 2024

29 oktober 2024