Orderadministratör i sommar- se hit!

Orderadministratör i sommar- se hit!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vår attraktiva kund inom livsmedelsbranschen söker dig som vill kombinera din höga serviceförmåga med administrativa arbetsuppgifter under sommaren 202. Är du noggrann och strukturerad? Trivs du i ett arbete med mycket eget ansvar? Har du tidigare erfarenhet av orderadministration och kundservice och vill skaffa dig mer relevant erfarenhet, då kan denna tjänst passa dig!

Tjänsten är på heltid from. mitten av juni tom. augusti 2021. För rätt person kan tjänsten fortsätta på deltid framöver.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
Som orderadministratör kommer du arbeta på kundserviceavdelningen med att i första hand ta emot och administrera order via mail samt även ibland via telefon. Du ingår i ett härligt gäng kollegor och arbetar på ett kontor som insprireras av mat och kryddor från hela världen! I rollen kommer du arbeta mot både företagskunder och kollegor i en administrativ samt kundorienterad roll. Avdelningen arbetar med företagskunder över hela världen, med huvudfokus på nordiska kunder. I din roll kommer du främst hantera orders för avdelningens svenska kunder.



Kvalifikationer
Vi söker dig som är ordningsam, strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna i kombination med service. För att trivas i rollen tror vi att du har hög initiativförmåga, hög arbetsmoral och trivs i en ansvarsfull roll. Vidare tror vi att du är prestigelös och att du gärna hjälper till där det behövs. Har du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics AX eller andra affärsystem är det meriterande.

Krav för tjänsten är flytande svenska i såväl tal och skrift samt god förståelse på engelska.

Övrigt
Omfattning: Vid behov, ca 2dagar/v samt mer under ledighetsperioder såsom sommar och vinter
Placering: Mölndal

Tjänsten i fråga är ett konsultuppdrag där du kommer bli anställd hos KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund.
Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan redan idag!
För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Paula Janssonl på KFX HR-partner på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2021
  • Ansök senast: 18 maj 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024