OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna, Örebro,Västerås, Fagersta och Sundsvall. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration Vi söker en ordermottagare/innesäljare till en av våra kunder i centrala Stockholm. Arbetsuppgifterna består av ordermottagning, offertskrivning, kundkontakter etc Vi söker dig som har god administrativ förmåga och har både telefon- och datavana. Du ska kunna utrycka dig klart och tydligt såväl muntligt som skriftligt och ha god samarbetsförmåga. Du är en trygg och mogen person med förmåga att se vad som behöver göras och att ta ansvar för att saker blir utförda, tar egna initiativ och är orädd. Arbetet kräver att du är strukturerad, organiserad och noggrann. Tempot kan stundtals vara mycket högt vilket ställer krav på stresstålighet och bra tålamod. Det är en stor fördel är om du är intresserad av teknik. Gymnasieutbildning eller högskoleutbildning inom teknik är att föredra. Du måste ha några års arbetslivserfarenhet inom kontor/administration/innesälj. Tjänsten kommer om allt går väl leda till fast arbete hos kunden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00