OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. NRG Scandinavia säljer samt marknadsför egenproducerade hård- och mjukvarulösningar för digital dokumenthantering, via direktsäljkår, återförsäljare och samarbetspartners över hela Sverige och Danmark, under det egna varumärket Gestetner. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av order- och avtalsadministration vilket innebär nära samarbete med säljarna vad gäller order, kreditkontroll, leveransbevakning och leveransplanering. Du kommer även att kontrollera priser, sköta fakturering samt retur- och reklamationshantering. Tjänsten kommer i huvudsak innebära support och stöd till de säljare som arbetar gentemot NRGs direktkunder. Kvalifikationer och egenskaper Du som söker har erfarenhet av liknande arbete inom order- och avtalsadministration. Då större delen av försäljningen går på finansiering ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med finansieringsavtal. Vidare bör du ha goda kunskaper i grundläggande ekonomi och juridik för att kunna administrera viss avtalshantering. Du bör ha vana vid att använda telefonen som arbetsredskap. Du arbetar obehindrat i MS Office. Det är även meriterande om du behärskar AS400 och Oracle. Din engelska är god i tal och skrift. Som person är du "säljande" med god social förmåga och har lätt för att bygga relationer. Du ska trivas med ett högt tempo och kunna ta egna initiativ för att lösa problem. Ditt arbete präglas av noggrannhet och du förstår innebörden av god service.