Orderadministratör med ekonomikunskaper

Orderadministratör med ekonomikunskaper

Arbetsbeskrivning

Nu söker OnePartnergroup med omgående start en Orderadministratör med lättare ekonomikunskaper till vår kund i Göteborg

Om Kunden:
Kunden tillhandahåller medicintekniska lösningar och produkter för Moderna medicinska rum till den svenska sjukvården.
Med personligt engagemang, kreativitet, mångårig erfarenhet och hög kompetens skapar de tillsammans hållbara och anpassade lösningar som blir riktigt bra och som räddar liv i tid!
Om tjänsten:
I rollen som orderadministratör kommer du att jobba nära resterande verksamhet och i tät dialog med teknisk kundsupport, ekonomi och lagerverksamheten. Det är en varierande roll där du får möjlighet att arbeta både med externa och interna kontakter.
Du hanterar kundorder/inköpsorder via mejl och telefon samt ser till att kunder och kollegor får den information och hjälp som de behöver. Du arbetar tätt tillsammans med teamet för att uppnå högsta möjliga kundnöjdhet! Oavsett om det gäller order, leveranssändningar, fakturafrågor eller andra frågor som kan dyka upp så har du en lösningsorienterad inställning och en passion för att hjälpa till!
Arbetsuppgifter innefattar bland annat:
* Hantera info-mejlboxen och fördela mejlen till exempelvis säljare, tekniker, ekonomi osv
* Ge prisuppgifter/offert till kund
* Bevaka utlovade leveranstider
* Uppdatera orderinformation löpande
* Svara på förfrågningar gällande reservdelar
* Underhåll och arbete ärendehanteringssystem och affärssystem
* Övrig kontorsadministration och vara behjälplig med att avlasta kollegor i organisationen.

Om dig!
Vi söker dig som är självständig och driver ditt arbete framåt. Du är van att arbeta i olika affärssystem, mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i Navision.

För att trivas i denna roll tror vi att du behöver vara en tekniskt intresserad person som har intresse för att lära sig om produkten. Vi ser det som positivt om du tidigare har arbetat med inköp, försäljning, ekonomi med erfarenhet av kunden i fokus. Vidare är du en positiv, hjälpsam, lösningsorienterad och snabbtänkt person som gillar att vara behjälplig där det behövs. 

Arbetstider: mån - fre 8:00-17:00
Sysselsättningsgrad: heltid
Tillsättning: omgående

Ansökan
Vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att vara tillsatt före sista ansökningsdag. Så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail.
OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 18 november 2021

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024