OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Eterni Sweden är jobbskaparna, ett modernt kompetensföretag i en väletablerad bransch. Eternis samlade kompetens och erfarenhet från bemanningsbranschen, uppgår i dagsläget till mer än hundrafemtio år. Vi som arbetar på Eterni är personliga, pålitliga och kompetenta och för oss och bolaget är enkelhet, snabbhet och kvalitet en självklarhet.
Vår affärsidé är att alltid ha kunden i fokus. Vi hjälper våra kunder att utvecklas och nå sina uppsatta mål, på så sätt utvecklas även vi. Kunder för oss är affärspartners, konsulter och kandidater.
Ett av Eterni Sveriges mål är att stödja utvecklingen av en hållbar arbetsmarknad samt agera som en integrationsaktör på den svenska arbetsmarknaden.
Vi söker just nu en orderadministratör till ett företag inom teknikbranschen. De är i en utvecklingsperiod, där det är mycket som händer samtidigt. Om du är en lagspelare, som gillar att tillsammans med ett starkt lag få in bollen i mål, gärna "tar en för laget" och har miljö som en av dina hjärtefrågor, är detta ett jobb för dig. Som orderadministratör kommer du att få skapa långvariga kundrelationer samtidigt som du kommer att ha många kontaktytor internt med bland annat ekonomi, försäljning och produktion. Du kommer även ha många externa kundkontakter. Rollen passar därför mycket bra för dig som tidigare har jobbat som orderadministratör och har ett stort servicetänk, gillar att få jobbet gjort och är duktig på svenska och engelska i tal och skrift.Tjänsten är på 80% och du kommer att sitta på kundens kontor norr om Stockholm i deras produktionsmiljö. Detta är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via Eterni. Intentionen är, om båda parter är nöjda, att anställningen kommer övergå till kundföretaget.
ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN
Du kommer i rollen som orderadministratör bland annat arbeta med:
ORDERHANTERING
Inregistrering av inkommande order
Ordererkänna inkommande order
Hantera förändringar gällande order gentemot kund
LEVERANS
Administrera utgående leveranser till TPL
Kontaktperson gentemot TPL
Säkerställer att fakturering sker då order skickats från TPL
Ansvarig för uppdatering och distribution av prislistor gentemot kund samt i affärssystemet
ÖVRIGT
Ansvarig för att utarbeta rutiner och processer inom ovanstående områden
Agera i enlighet med och övrigt känna till och efterleva företagetsgällande policys och rutiner
KONTAKTYTOR
Kunder
Systemleverantörer
Internt kollegor inom produktion och försäljning
KUNSKAPER OCH FÖRMÅGOR
Goda kunskaper i svenska och engelska muntligt och skriftligt
God administrativ förmåga
Hög servicegrad
EGENSKAPER
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är en positiv person med hög integritet som är självgående och duktiga på att prioritera. Du är ansvarstagande och har ett naturligt driv. Vidare ser vi att du är ordningsam och strukturerad och har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du brinner för kundupplevelsen, att du är prestigelös och inte behöver ha allt strukturerat då kunden är under snabb tillväxt på enspännande resa.
Är du redo för ditt nästa arbete?
Sök via vår annons eller via vår hemsida www.eterni.se.Vi tar inte emot några ansökningar via mail.
Urval och intervjuer sker löpande.
Mer information