Orderadministratör med hög servicenivå!

Orderadministratör med hög servicenivå!

Arbetsbeskrivning

Eterni Sweden är jobbskaparna, ett modernt kompetensföretag i en väletablerad bransch. Eternis samlade kompetens och erfarenhet från bemanningsbranschen, uppgår i dagsläget till mer än hundrafemtio år. Vi som arbetar på Eterni är personliga, pålitliga och kompetenta och för oss och bolaget är enkelhet, snabbhet och kvalitet en självklarhet.
Vår affärsidé är att alltid ha kunden i fokus. Vi hjälper våra kunder att utvecklas och nå sina uppsatta mål, på så sätt utvecklas även vi. Kunder för oss är affärspartners, konsulter och kandidater.
Ett av Eterni Sveriges mål är att stödja utvecklingen av en hållbar arbetsmarknad samt agera som en integrationsaktör på den svenska arbetsmarknaden.

Vi söker just nu en orderadministratör till ett företag inom teknikbranschen. De är i en utvecklingsperiod, där det är mycket som händer samtidigt. Om du är en lagspelare, som gillar att tillsammans med ett starkt lag få in bollen i mål, gärna "tar en för laget" och har miljö som en av dina hjärtefrågor, är detta ett jobb för dig. Som orderadministratör kommer du att få skapa långvariga kundrelationer samtidigt som du kommer att ha många kontaktytor internt med bland annat ekonomi, försäljning och produktion. Du kommer även ha många externa kundkontakter. Rollen passar därför mycket bra för dig som tidigare har jobbat som orderadministratör och har ett stort servicetänk, gillar att få jobbet gjort och är duktig på svenska och engelska i tal och skrift.Tjänsten är på 80% och du kommer att sitta på kundens kontor norr om Stockholm i deras produktionsmiljö. Detta är en form av rekrytering där du initialt arbetar som konsult via Eterni. Intentionen är, om båda parter är nöjda, att anställningen kommer övergå till kundföretaget.

ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN

Du kommer i rollen som orderadministratör bland annat arbeta med:

ORDERHANTERING

Inregistrering av inkommande order

Ordererkänna inkommande order

Hantera förändringar gällande order gentemot kund

LEVERANS

Administrera utgående leveranser till TPL

Kontaktperson gentemot TPL

Säkerställer att fakturering sker då order skickats från TPL

Ansvarig för uppdatering och distribution av prislistor gentemot kund samt i affärssystemet

ÖVRIGT

Ansvarig för att utarbeta rutiner och processer inom ovanstående områden

Agera i enlighet med och övrigt känna till och efterleva företagetsgällande policys och rutiner

KONTAKTYTOR

Kunder

Systemleverantörer

Internt kollegor inom produktion och försäljning

KUNSKAPER OCH FÖRMÅGOR

Goda kunskaper i svenska och engelska muntligt och skriftligt

God administrativ förmåga

Hög servicegrad

EGENSKAPER

För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är en positiv person med hög integritet som är självgående och duktiga på att prioritera. Du är ansvarstagande och har ett naturligt driv. Vidare ser vi att du är ordningsam och strukturerad och har en god kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du brinner för kundupplevelsen, att du är prestigelös och inte behöver ha allt strukturerat då kunden är under snabb tillväxt på enspännande resa.

Är du redo för ditt nästa arbete?
Sök via vår annons eller via vår hemsida www.eterni.se.Vi tar inte emot några ansökningar via mail.
Urval och intervjuer sker löpande.

Mer information

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Eterni Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 26 mars 2020

Postadress

Hamngatan 39A
VÄSTERVIK, 59333

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024