Orderadministratör med omgående start

Orderadministratör med omgående start

Arbetsbeskrivning

Till det internationella företaget EagleBurgmann söker vi nu efter en orderadministratör. Företaget är leverantörer av kvalitativa tekniska lösningar och komponenter.

Vi söker dig som vill bli en del av teamet och arbeta med order- och inköpsadministration. Är du en system- och datorkunnig person som trivs i en social gemenskap och härliga kollegor så kan du vara den vi söker. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!



Dina arbetsuppgifter:

I rollen som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:

- hantering och registrering av inkommande ordrar genom mail samt andra affärssystem
- att skapa inköpsordrar och koordinera ordern med lageravdelningen
- ansvar för att ordrar godkänns samt att leveransprocessen går enligt plan.
- stötta upp vid lagret samt transportbokningen vid behov och vid enstaka tillfällen.


Tjänsten passar dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt och som trivs i en ansvarsfull roll. Du bör trivas med att vara en del av ett mindre team och har en prestigelös och lösningsorienterad inställning till ditt arbete.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och som pågår fram till april ut 2022. Det finns därefter möjlighet till förlängning. Under anställningstiden kommer du vara anställd av Clevry men arbeta hos EagleBurgmann. Deras kontor finns beläget i Sisjön med goda förbindelser med kollektivtrafik. Tjänsten är på heltid och deras arbetstider är dagtid 8-17 med möjlighet till flex.



Din profil:

Vi söker dig med ett starkt intresse för logistik, har erfarenhet av en administrativ tjänst sedan tidigare samt god dator- och systemvana. Har du studerat en utbildning inom supply chain eller logistik ser vi det som meriterande. Då vår kund är en internationell aktör sker stor del av kommunikationen på engelska. Därmed är det viktigt att du som söker har goda engelska kunskaper i skrift samt är flytande i svenska. Vi tror att du trivs i en varierad administrativ och ansvarsfull roll och har som förhoppning att bli en del av ett långsiktigt team. Som person är du utåtriktad, positiv och trivs i gemenskap med dina kollegor.



Om oss

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.



Rekryteringsprocessen

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef Anna Almén: anna.almen@clevy.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2021
  • Ansök senast: 12 november 2021

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024