Orderadministratör med säljansvar till företag inom köksbranschen

Orderadministratör med säljansvar till företag inom köksbranschen

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad, serviceinriktad och lösningsfokuserad person som drivs av att ha diversifierade arbetsuppgifter och att få bli en viktig medlem i teamet? Vill du vara med och bidra till Blancos framgångar samtidigt som du har roligt på jobbet? Då kan rollen som Orderadministratör med säljansvar vara helt rätt för dig. Välkommen med din ansökan!

Arbetsuppgifter:
Vad innebär jobbet som orderadministratör med säljansvar?
I den här rollen kommer du framför allt att ha kontakt och ge support till kunder, leverantörer och utesäljare. Du kommer ansvara för hantering och administration av ärenden. I jobbet ingår även att besvara inkommande samtal och e-postmeddelanden och ta emot och handlägga förfrågningar och beställningar.

Exempel på arbetsuppgifter:
•Ge support till kunder, leverantörer och utesäljare
•Se till att prislistor och produktinformation alltid är uppdaterade
•Arbeta aktivt med kundvård och merförsäljning
•Eftermarknad, garantiärenden, reklamationsärenden.
•Administrera order och offertarbete.
Framtagning av marknadsmaterial Du kommer att arbeta kontorstider i ljusa, fräscha och moderna lokaler i Kungsängen. Tjänsten är på heltid.

Om företaget:
Blanco är ett skandinavisk beslagskompani som är generalagent för blancoprodukter i Sverige. Det är ett tyskt familjebolag. Blanco har ett lager i Virserum som ligger i Småland och ett kontor med totalt 10 medarbetare i Stockholm. Få ett smartare kök med våra väl utvalda produkter. Snygga svarta diskhoar med en läcker matchande blandare. Eller väljer du att ha en vit diskbänk istället? Då köket idag är en så stor del av hemmets inredning så är kanske en disklåda i jasmin det som fattas för att knyta ihop stilen med vardagsrummet? Kanske ska den klippgrå kökskranen matcha väggen i sovrummet eller krukan i badrummet? Att designa hemmet har aldrig varit roligare.

Din profil:
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med administration, kundvård och merförsäljning. För att lyckas i jobbet krävs det att du är strukturerad, driven och alltid strävar efter förbättring. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av tidigare arbete inom service. Det är meriterande om du har viss branscherfarenhet.

Skallkrav:
För denna tjänst ser vi att du har:
•Minst ett års erfarenhet av liknande arbete
•Datavana
•Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
Det är meriterande om du har:
•Körkort
•Erfarenhet från bygg/köksbranschen
•Erfarenhet av försäljning
Om Framtiden AB:
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan potentiellt gå över och bli anställd direkt hos Blanco

Villkor:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Kungsängen

Är detta tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval!

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024