OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Orderadministratör med siffersinne till Bumax AB
Har du goda kunskaper i Officepaketet och flytande kunskaper i svenska och engelska (i tal och skrift)? Har du också en förmåga att tänka logiskt och ett sinne för siffror? Då har vi din nästa utmaning! Randstad söker nu, för start enligt överenskommelse, en orderadministratör till Bumax AB. Låter det här som ditt nästa steg i arbetslivet? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!
BUMAX AB är en innovativ och ledande tillverkare och leverantör av höghållfasta och höglegerade rostfria fästelement med anor sedan 1600-talet. Vi tillverkar och lagerför BUMAX – världens starkaste rostfria skruv som marknadsförs och används över hela världen. Vi är totalt ca 60 anställda. Bolaget ingår i BUFAB-gruppen som är branschledande i Norden av fästelement, och omsätter totalt ca 3 miljarder, och finns i 24 länder.
Läs mer på www.bufab.com [ http://www.bufab.com/ ] och www.bumax-fasteners.com [ http://www.bumax-fasteners.com/ ].
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Örebro
Omfattning: Heltid 8-17, för start enligt överenskommelse och 6 månader (med möjlighet till förlängning/övertag av kund).
Arbetsbeskrivning:
I rollen som orderadministratör kommer du att ha två ansvarsområden; orderhanteringen på centrallagret och EDI orders. Du kommer att;
• svara för att centrallager är uppdaterat med rätt antal artiklar och arbeta i Jeeves där du exempelvis lägger ut order ut till produktionen för vad som behöver produceras.
• stämma av med personal på centrallagret, produktionsplanering och produktion.
• förfrågningar från kunder som fördelas ut via planeringen till produktionen.
Kvalifikationer:
För att lyckas i rollen som orderadministratör behöver du;
• datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.
• flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och/eller har relevant utbildning.
Vi tror att du är rätt för den här tjänsten om du har ett logiskt tänkande och en god känsla för siffror. Vill du dessutom utvecklas och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter kommer du att bli ett uppskattat tillskott på arbetsplatsen.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2016-05-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Niclas Norenius Marander | niclas.norenius.marander@randstad.se [ mailto:niclas.norenius.marander@randstad.se ]
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström