Orderadministratör med visst backoffice-ansvar till Karl Storz

Orderadministratör med visst backoffice-ansvar till Karl Storz

Arbetsbeskrivning

Om du trivs med att arbeta i en serviceinriktad roll med administrativa arbetsuppgifter kan du vara den vi söker. Karl Storz söker nu en ny medarbetare för ett långsiktigt uppdrag som orderadministratör där huvudfokus kommer att vara orderregistrering. Vi arbetar med löpande urval så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Företaget Karl Storz verkar inom medicinteknikbranschen och har sitt moderbolag i Tyskland men här i Sverige har de 24 anställda. Kontoret som du kommer att arbeta på ligger beläget i Skärholmen med 8 minuters promenad från tunnelbanan. I din roll kommer du att arbeta i nära samarbete med en kollega med framförallt orderadministration i ett högt tempo. Kontoret arbetar 36 timmars arbetsveckor och det är god stämning där alla äter frukost tillsammans och ibland anordnar träningspass under lunchen.

Detta är ett konsultuppdrag, du kommer att bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult ute hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Registrera inkommande ordrar via telefon
- Besvara produktfrågor från kunder och interna säljare
- Upprätta fakturaunderlag
- Leveransbevakning

VI SÖKER DIG SOM
- Arbetslivserfarenhet att arbeta i en serviceinriktad roll
- Har goda kunskaper i MS Office-paketet
- Har goda kunskaper i svenska och engelska språket såväl muntligen som skriftligen då dessa språk används i det dagliga arbetet

Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll med enklare administrativa arbetsuppgifter och har förståelse för orderflödet. Även om du har erfarenhet av att arbeta i SAP eller iscala.

Som person är du


* Strukturerad
* Serviceinriktad
* Flexibel


Vi lägger stor vikt i dina personliga egenskaper och motivering för varför du är Karl Storz nya medarbetare. Vi söker dig som gillar att arbeta med människor och arbetar strukturerat och har förmågan att prioritera vid de tillfällen det är mycket att göra.



Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 8-16.30
* Placering: Stockholm, Skärholmen


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Du hittar mer om information om Karl Storz

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024