OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet söker för kunds räkning en orderadministratör omgående. Vår kund är ett teknikföretag som är beläget i Gamlestan i Göteborg. Som orderadministratör på den här tjänsten tar du emot ordar från kunder och lägger in uppgifterna i systemen. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta följande: * Orderadministration * Ha kontakt med interna kontakter (inköp, projektingenjörer) och externa kontakter (internationella samarbetspartners) * Jobba i Jeeves (affärssystem) med att lägga in ordrar, kontrollera och beräkna leveranstider till och från samarbetspartners. * Svara på mail från samarbetspartners angående leveranstider, logistik och status på ordrar/beställningar. Tjänsten kommer att tillsättas omgående och för rätt person finns det möjlighet till en tillsvidaretjänst. Är du den vi söker? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Du är noggrann och detaljorienterad och tycker om att få jobbet gjort. Du trivs med administrativa uppgifter samtidigt som du tycker om att ha daglig kundkontakt. Vidare är du en person som är initiativrik och ansvarstagande. Du skall ha flytande kunskaper i engelska. Information om uppdraget: Start: 3 november Omfattning: Heltid Lön: 120 kr/tim Sista ansökningsdatum: 30 oktober Detta är ett uppdrag som ingår i Komets uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. Efterhand finns det goda möjligheter till att anställningen övergår till kund. Sök tjänsten omgående via Komets hemsida, tjänsten beräknas tillsättas redan nästa vecka.