Orderadministratör omgående

Orderadministratör omgående

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker dig som är en erfaren administratör som vill arbeta hos vår kund med varierande och utmanande arbetsuppgifter. Det är ett uppdrag där du är anställd hos oss på Montico och sträcker sig året ut med möjlighet att bli anställd av kund därefter.

Arbetsbeskrivning
I tjänsten arbetar du med olika kunder i samverkan med utesäljare som har det kommersiella ansvaret och andra interna avdelningar . Exempel på arbetsuppgifter är:
- Orderregistrering
- Orderbekräftelser
- Leveransbevakning
- Reklamationshantering
Även andra administrativa uppgifter och kundmöten ingår i tjänsten.

Vi söker dig som
För det här uppdraget söker vi dig som är en utmärkt administratör. Du behöver ha erfarenhet av orderhantering i ett producerande bolag och förståelse för hur det fungerar och kunna sätta dig snabbt in i vår kunds verksamhet och system. Goda kunskaper i Officepaketet, främst Word och Excel är nödvändigt liksom erfarenhet av att ha arbetat i något affärs/ERP-system. Som person tror vi att du är noggrann, har god känsla för ordning, har lätt att samarbeta och är flexibel och serviceinriktad.
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska krävs både i skrift och tal.
Känner du igen dig? Välkommen med din ansökan omgående!

Kontaktpersoner på detta företaget

Patrik Remann

Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir

Andreas Arvidsson

Johanna Eronson

Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Montico HR Partner AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Besöksadress

Klubbhusgatan 13, Jönköping
None

Postadress

BOX 416
Tranås, 57325

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024