OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
FÖRSTÄRKNING TILL DROTT24 OCH VÅR ADMINISTRATION OCH ORDERMOTTAGNING
Motiveras du av att leverera en god service, ta ansvar i din yrkesroll och har du ett sinne för ordning och reda?
Då kan du vara den vi söker.
Vi behöver förstärka vår administration och ordermottagningen.
Drott24 är en koncern som är verksam inom städ- och servicebranschen. Vi tillhandahåller servicetjänster till privatpersoner, och företag, bostadsrättsföreningar och organisationer.
Våra tjänster är bland annat hemstädning, lokalvård, trappstädning, fönsterputs, tömning av dödsbo och flytt-tjänster.
Din arbetsplats kommer att bli på vårt huvudkontor, beläget i Kungens Kurva. I rollen som administratör och ordermottagare är det din uppgift att hantera schemaläggning, ta emot nya kundorder, hantera kunduppdrag, planera in kundarbeten och planera in resurser. Då vi är ett litet gäng på kontoret har vi även ibland att stötta med andra uppgifter. Tjänsten är bred och innefattar orderhantering samt stor samverkan med företagets sälj.
Du jobbar ständigt relationsskapande för att tillsammans med dina kollegor skapa de bästa förutsättningarna och problemlösning för alla inblandade.
Vi har kollektivavtal.
Du behärskar svenska i tal och skrift, har god datavana, erfarenhet från administrativt arbete på kontor samt har B-körkort.
Har du erfarenhet från vår bransch är det särskilt meriterande.
Du är välkommen med en ansökan till jobbansokan@drott24.se. Skriv ett personligt brev, bifoga ditt CV + bild samt dina löneanspråk.
Har du några frågor om tjänsten kan du kontakta Sofia via e-post sofia@drott24.se.