Orderadministratör / Ordermottagare / Kundservice till expansiva Erteco

Orderadministratör / Ordermottagare / Kundservice till expansiva Erteco

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Erteco. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Det finns även chans till överrekrytering efter slutfört uppdrag.

Om företaget:

Erteco är en av de största distributörerna av plast- och gummimaterial på den nordiska marknaden. Materialutbudet sträcker sig från bulkprodukter till mer avancerade kompositmaterial och kommer från ledande tillverkare. Ertecos ambition är att vara en aktiv och innovativ partner i kunders utvecklingsprojekt och de erbjuder sina kunder support och service gällande bland annat materialval och simuleringar. De finns representerade med kontor i alla Nordiska länder och har totalt 40 anställda, varav 15 är anställda på Stockholmskontoret. Erteco är ett etablerat och stabilt företag som expanderar och satsar nu på att anställa medarbetare inom kundsupport och administration.

Företagskulturen präglas av ett tydligt kundfokus, problemlösning och en vilja att göra affärer. Nu har du chans att vara med på en stor expansionsresa tillsammans med dem!

Arbetsuppgifter:

I rollen som orderadministratör arbetar du med att hantera order via telefon och mail, besvara kunders frågor gällande order och produkt samt sköta administrativa uppgifter kopplat till order och lagerhantering. Du hanterar data som bland annat prisjusteringar, beställningar och kundinformation. Rollen kan förklaras som en koordinerande och administrativ tjänst med daglig kommunikation med kunder och kollegor, där du ansvarar för att leverera en god service. Tjänsten är bred och innefattar orderhantering samt stor samverkan med företagets sälj, logistik och inköpsavdelning.

Du jobbar ständigt relationsskapande för att tillsammans med dina kollegor skapa de bästa förutsättningarna och problemlösning för alla inblandade.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att arbeta med telefon som arbetsredskap
• Något års erfarenhet från kundservice och/eller administrativa arbetsuppgifter
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Du har god dator- och systemvana samt ett tekniskt intresse

Meriterande:
• Tidigare erfarenhet inom teknisk försäljning och orderhantering
• Erfarenhet inom lagerhantering och koordinering
• Erfarenhet att ha arbetat i systemet Visma Business

Vi tror att du som söker tjänsten trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget arbete framåt. Du är alltid noggrann och kontrollerar ditt arbete och tar stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du drivs av att ta egna initiativ och du ser dig själv som handlingskraftig, där du vågar fatta beslut och driva ditt arbete framåt. Du anstränger dig för att arbeta problemlösande och detta är något du verkligen gillar! Du trivs därtill i en social roll där du ser dig själv som relationsskapande och du gillar kontakten med andra människor. Du gillar att ha många kontaktytor där du får nyttja din goda service- och kommunikationsförmåga.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderhantering, orderadministration, administatör, orderhandläggare, order, kundservice, kundtjänst,

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2022
  • Ansök senast: 25 februari 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


7 oktober 2024

7 oktober 2024