Orderadministratör på 50%  till EDRMedeso!

Orderadministratör på 50% till EDRMedeso!

Arbetsbeskrivning

Älskar du ordning och reda och trivs i en omväxlande miljö med varierande arbetsuppgifter? Då ska du fortsätta läsa! EDRMedeso växer och söker därför en orderadministratör till teamet i centrala Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag på deltid med start i maj och för rätt person finns god chans till anställning hos kunden. Sök tjänsten redan idag då intervjuer sker löpande!

Om tjänsten
Du kommer att arbeta i trivsamma lokaler i Gårda i Göteborg tillsammans med härliga kollegor. I rollen som orderadministratör kommer du även ha mycket kontakt med de andra administrativa rollerna som sitter utspridda på de olika kontoren. Rollen är en deltidstjänst på 50%. Tjänsten har start i maj och sträcker sig ett år framåt och det finns goda möjligheter att få en fast anställning hos kunden vid uppdraget slut. Efter sommaren finns eventuellt möjligheten att arbeta mer än 50%.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som orderadministratör har du varierande administrativa uppgifter. Du kommer vara en viktig del i deras admin-team där ni arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål.

Exempel på uppgifter är:
Skicka förnyelseofferter till existerande kunder.
Assisterar säljarna med nya offerter, både mot nya och befintliga kunder.
Order registrering i kundens system och leverantörens system, samt förbereda faktura underlag.
Övriga kundärenden, t.ex hjälpa kunder att logga in på portalen.


Vem är du?
För att lyckas i rollen som orderadministratör söker vi dig som har en positiv livsinställning och gillar att ta egna initiativ samt har en strävan framåt. Du har ett sinne för detaljer och utför dina arbetsuppgifter noggrannt. Vi ser stt du är flexibel och trivs i en omväxlande miljö.

I övrigt önskar vi att du:
Har god datorvana och gärna erfarenhet av Salesforce eller andra CRM-system.
Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift då stor del utav arbetet utförs på engelska.


Om verksamheten
EDR är Nordens ledande leverantör av Digital Labs & Cloud Computing, BIM & Virtual Fabrication.
Med stark närvaro i Norden och Storbritannien tillhandahåller vi mjukvarulösningar och konsulttjänster för att implementera verktyg och metoder för innovation och tillverkning. Vi erbjuder en arbetsplats där vi värderar bra teamarbete och service både internt och externt. Vi sitter i attraktiva kontor i centrala delarna av både Västerås och Göteborg. Som arbetsgivare erbjuder vi utmärkta lösningar för pension och hälsa samt konkurrenskraftig lön och andra förmåner.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Väst AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2020
  • Ansök senast: 6 april 2020

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024