OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Malmö söker vi en Kundsupport/orderadministratör med omgående start
Du kommer att stödja orderprojektledarteamet som ansvarar för de tekniska orderna. Som orderadministratör kommer du att arbeta nära tillsammans med orderprojektledare och stödja på ett proaktivt sätt
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Support via telefon och mail till kunder i Norden samt till kundens utesäljare. Orderhantering d.v.s. ta emot och registrera order, och fakturering.
Utfärda och följa upp inköpsorder
Ta emot, administrera och bekräfta kundorder och inköpsorder
Planering av order och leveranser
Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter utöver detta.
Om dig
Du har goda färdigheter inom kostnadsanalys och kontroll. Du är flytande både i skriftlig och muntlig engelska och en van användare av MS Outlook och MS Excel. SAP-färdigheter är ett krav. Vidare har du ett systematiskt tillvägagångssätt samt förmågan att ta initiativ, driva dina egna aktiviteter och är serviceinriktad.
Nödvändiga kunskaper:
- SAP
- MS Office, med fokus på Outlook och Excel.
- Flexibel och serviceinriktad
Som konsult får du en anställning i Talent ME
Placeringsort: Malmö
Tjänstgöringsgrad: 50%
Start omgående och fram tom mars-2022
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mari Möllerberg: mari@talentme.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Pavlos Efstratiadis