OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Oticons räkning en orderadministratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start i september.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en serviceinriktad och strukturerad orderadministratör till vår kund Oticon AB. Oticon är världsledande inom hörapparater och andra hjälpmedel för hörselskadade och ingår i en internationell koncern. Koncernen grundades år 1904 och har sitt huvudkontor i Danmark. Kontoret i Stockholm är beläget i Sundbyberg och delas idag med systerbolaget Audika.
Tjänsten är på deltid med start i september och löper tillsvidare. Arbetstiderna kan alternera mellan klockan 08.00 - 16.30 och 08.30 - 17.00 med en timmes lunchrast och du arbetar antingen två eller tre dagar per vecka. Tjänsten passar dig som studerar eller har en annan sysselsättning på deltid och som brinner för att hjälpa människor och har ett genuint intresse för teknik.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och registrera ordrar i Dynamics AX
Paketering och leverans av ordrar till serviceverkstad och kunder
Bevaka leveranser
Kundservice via mail och telefon
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av service och administration
Har systemvana och goda kunskaper i Officepaketet
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Är teknikintresserad
Det är meriterande om:
Du har tidigare erfarenhet som orderadministratör eller liknande
Du har arbetat i Dynamics AX
Som person är du social, serviceinriktad och strukturerad. Du är noggrann, effektiv och flexibel. Vidare är du självgående, lösningsorienterad och initiativtagande.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04