Orderadministratör på deltid till Oticon AB

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Oticons räkning en orderadministratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start i september.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad och strukturerad orderadministratör till vår kund Oticon AB. Oticon är världsledande inom hörapparater och andra hjälpmedel för hörselskadade och ingår i en internationell koncern. Koncernen grundades år 1904 och har sitt huvudkontor i Danmark. Kontoret i Stockholm är beläget i Sundbyberg och delas idag med systerbolaget Audika.

Tjänsten är på deltid med start i september och löper tillsvidare. Arbetstiderna kan alternera mellan klockan 08.00 - 16.30 och 08.30 - 17.00 med en timmes lunchrast och du arbetar antingen två eller tre dagar per vecka. Tjänsten passar dig som studerar eller har en annan sysselsättning på deltid och som brinner för att hjälpa människor och har ett genuint intresse för teknik.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.



ARBETSUPPGIFTER

Som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ta emot och registrera ordrar i Dynamics AX

Paketering och leverans av ordrar till serviceverkstad och kunder

Bevaka leveranser

Kundservice via mail och telefon



VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet av service och administration

Har systemvana och goda kunskaper i Officepaketet

Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Är teknikintresserad



Det är meriterande om:

Du har tidigare erfarenhet som orderadministratör eller liknande

Du har arbetat i Dynamics AX



Som person är du social, serviceinriktad och strukturerad. Du är noggrann, effektiv och flexibel. Vidare är du självgående, lösningsorienterad och initiativtagande.



ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024