Orderadministratör på ett års vikariat med start i januari

Orderadministratör på ett års vikariat med start i januari

Arbetsbeskrivning

PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.

Är du strukturerad, kommunikativ och duktig på att arbeta i affärssystem? Har du jobbat med ärendesystem på en inköpsavdelning eller i kundtjänst? Då kan tjänsten som orderadministratör på ATEA vara något för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
På ett föräldravikariat från och med januari och ett år framåt söker vi en ny kollega på heltid.
Du kommer att arbeta på vår inköpsavdelning med fokus på orderändringar.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera inkommande ärenden i inköpsavdelningens mailboxar
• Orderändringar i vårt inköpssystem
• Hantering av dispyter på inköpt som exempelvis felleveranser eller felaktiga prisuppgifter
• Viss fakturahantering av inköpsfakturor i Ateas ekonomisystem
Tjänsten passar dig med systemvana som trivs i ett högt tempo med många kontaktytor.

KRAV PÅ PERSON
Vi söker dig som lockas av ett stort bolag som verkar internationellt. Du vill komma till en arbetsplats där du får arbeta i strukturerade processer men samtidigt i högt tempo och med mycket eget ansvar.

Vi tror att du som söker:
• Har gymnasiekompetens
• Är van vid att hantera många ärenden samtidigt, förmodligen på en inköpsavdelning alternativt i en kundtjänst
• Har god systemvana
• Är van vid att arbeta i Outlook och i Excel

Det är meriterande om du har kunskaper om hur en inköpsprocess fungerar och kan orientera dig i processen och hitta tänkbara fel.

ÖVRIGT
Start: 7 eller 11 januari
Omfattning: Heltid och ett år från startdatum
Arbetstid: 8-17, viss mån av flex
Plats: Kronborgsgränd 1, 164 46 Kista

Vi förhåller oss till Folkhälsomyndighetens rekommendationer för arbete på distans under rådande omständigheter så arbete hemifrån kan bli aktuellt.

Du kommer att bli anställd av PerformIQ - auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och uthyrd till Atea.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

FÖRETAGSPRESENTATION
Atea har samlat it-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har kompetenta medarbetare inom alla områden. Specialister som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, specialister som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, specialister som vet hur lokala företag kan växa med it, specialister som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2020
  • Ansök senast: 4 december 2020

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024