OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en orderadministratör för uppdrag hos ettav våra kundföretag inom telecombranschen. Tjänsten är förlagd till företagets sälj- och marknadsavdelning där din uppgift är att administrera inköpsordrar från övriga avdelningen. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot och skicka ordrar på inköp för godkännande samt registrera dem i systemet. Vidare följer du även upp ordrar samt kontrollerar faktureringsbeloppen. För tjänsten krävs gymnasieutbildning, erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt datorintresse och kunskaper i Excel. Det är meriterande om du tidigare arbetat med macron i Excel och/eller har kunskaper i affärssytemet Oracle. Du som söker tjänsten är en noggrann och ambitiös sifferperson som har lätt för att sätta dig in i nya system och arbetsuppgifter. Tjänsten är ett uppdrag vecka 29-32. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719