OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Du kommer att vara del av Serviceplaneringsteamet hos ett internationellt bolag inom tillverkande industri. Teamets ansvar är att säkerställa att bolagets externa servicejobb hanteras administrativt.
Som Service Planner Administrator kommer du att arbeta med orderhantering och administration, vilket innefattar:
• Orderhantering: Uppläggning av kundorder och arbetsorder, inköp, stängning av arbetsorder, fakturering och uppföljning
• Hantering av inkommande fakturor, inköp av indirekt material, posthantering etc.
Tjänsten är med anställning som konsult hos Adecco och med omgående start efter överenskommelse. Uppdraget förväntas initialt pågå fram till sista september 2021.
Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av liknande roller inom en industriell serviceleverantör eller motsvarande med erfarenhet av: ordermottagning, inköp och fakturering
• Systemerfarenhet ifrån ett större affärssystem, högt meriterande med kunskaper i SAP
• Vana av att arbeta med Microsoft 365 som verktyg
• Obehindrade kunskaper i engelska, i tal såväl som skrift skrift
Viktigt för den personliga lämpligheten för tjänsten är att du är:
• Noggrann och strukturerad
• Öppen och intresserad
• Självständig och problemlösare
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco
Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden!
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Caroline Carlsson via caroline.carlsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Adminstration, administratör, orderhantering, orderadministratör, ordermottagare, SAP, Göteborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147